Carwash, Carwash - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Werkgroep Uganda - WaarBenJij.nu Carwash, Carwash - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Werkgroep Uganda - WaarBenJij.nu

Carwash, Carwash

Door: Janne Brokking

Blijf op de hoogte en volg Werkgroep

28 Mei 2018 | Nederland, Groot-Ammers

Het is alweer een tijdje geleden, maar zaterdag 24 maart was de lang verwachtte dag: de autowas actie. 8:00 ‘s ochtends stonden we paraat om onze handen uit de mouwen te steken.

Sommige auto’s waren enorm vies (dit is natuurlijk de bedoeling) andere vrijwel bijna schoon (voor de perfectionisten onder ons, toch maar aan de slag gegaan). We hebben ook alle soorten en maten auto’s wel voorbij zien komen.

Al vanaf ‘ s ochtends vroeg hadden we een goede opkomst en dit liep heel de dag lekker door! Vele liters water werden gebruikt en de stofzuigers draaide overuren!

Tussen de middag kregen we kilo’s kibbeling als krachtvoer. In heel Groot- Ammers stonden de auto’s te shinen! Wij waren na een hele dag poetsen wel aardig mak…
Maar we zijn super blij met de opbrengst van ruim €1500 euro!!
Iedereen ontzettend bedankt voor deze gezellige dag en natuurlijk uw vieze auto!

De volgende personen willen wij bedanken voor hun steun bij de acties:
- EMTE Groot-Ammers
- Tankstation Mons
- Vocalgroep Viviane

Hier nog een leuk car wash liedje, als je toch bezig bent: https://www.youtube.com/watch?v=H8Vs-KMuqjI

Werkgroep

Beste Allemaal, Eindelijk is het zover! De reis is gereserveerd en we zijn klaar om met 17 personen naar Uganda Bukulula te reizen. We gaan dit project in Bukulula steunen samen met de organisatie Livingstone. Met deze blogs hopen we jullie op de hoogte te houden met zowel de voorbereiden en acties als de reis zelf. Blijf vooral ons volgen op Facebook en hier op deze site zodat je op de hoogte blijft van onze acties! Liefs, De Bukulula groep

Actief sinds 30 Aug. 2017